مطالعہ: پھلوں کا رس غذائی نظام میں شامل کرنے سے ڈپریشن کی علامات میں کمی آ سکتی ہے - سرمد

برطانوی یونیورسٹی آف نیوکاسل کے محققین کی طرف سے کی گئی ایک حالیہ تحقیق سے پتہ چلا ہے کہ صحت بخش غذا میں روزانہ ایک کپ 100 فیصد قدرتی پھلوں کا رس یا پھلوں کا شیک شامل کرنے سے، ان بالغ افراد میں ڈپریشن کی علامات میں کمی آ سکتی ہے جو پھلوں اور سبزیوں کی کم مقدار کھاتے ہیں۔
سائنس ڈیلی کے سائنسی ویب سائٹ کے مطابق، یہ چار ہفتوں پر مشتمل رینڈمائزڈ ٹرائل 42 شرکاء پر مشتمل تھا، جنہیں تین گروپس میں تقسیم کیا گیا۔ دو گروپس سے پھلوں اور سبزیوں کے روزانہ پانچ حصوں کی کھپت بڑھانے کی درخواست کی گئی، جبکہ ان میں سے ایک گروپ کو اپنی غذا میں پھلوں کا رس یا پھلوں کا شیک شامل کرنے کی ہدایت کی گئی۔
برطانؤ جرنل آف نیوٹریشن (British Journal of Nutrition) میں شائع ہونے والے نتائج سے پتہ چلا کہ جن شرکاء نے پھلوں اور سبزیوں کے ساتھ رس یا شیک کا استعمال کیا، ان میں ڈپریشن کی علامات کی اسکورنگ میں کنٹرول گروپ کے مقابلے میں 27 پوائنٹس کے پیمانے پر 2.52 پوائنٹس کی کمی ریکارڈ کی گئی۔
اسی طرح، مداخلت والے دو گروپس میں روزانہ تقریباً 8 سے 10 گرام فائبر کی کھپت میں اضافہ ہوا، جبکہ تحقیق کے دوران فالو اپ کے دوران ان شرکاء میں میٹابولک ہیلتھ کے اشاریوں پر کوئی منفی اثرات نہیں دیکھے گئے جنہوں نے رس یا شیک کا استعمال کیا۔
محققین نے شرکاء کی موڈ کی تشخیص کے لیے ڈپریشن اور بے چینی کی علامات کو ناپنے کے لیے مستند سوالات کے پوچھ گچھ کا استعمال کیا، تاکہ تحقیق کے دوران ان کی نفسیاتی حالت میں آنے والی تبدیلیوں کو نوٹ کیا جا سکے۔
محققین نے اشارہ کیا کہ ابتدائی نتائج کی تصدیق کے لیے مزید تحقیق، بڑے نمونوں اور طویل مدتی مطالعے کی ضرورت ہے تاکہ پھلوں اور ان کی مصنوعات کی کھپت میں اضافے اور ڈپریشن کی علامات میں بہتری کے درمیان تعلق کو ثابت کیا جا سکے۔
کئی ممالک میں غذائی رہنما اصول متوازن غذا کے طور پر روزانہ پھلوں اور سبزیوں کے استعمال کی سفارش کرتے ہیں، کیونکہ ان میں فائبر، وٹامنز، معدنیات اور ایسے نباتاتی مرکبات پائے جاتے ہیں جو عمومی صحت کی حمایت میں مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔