صحت سے متعلق تحقیقی مطالعات
نیوٹرینٹس نامی سائنسی جریدے میں شائع ہونے والی ایک حالیہ مطالعے سے پتہ چلا ہے کہ بحیرہ روم کی غذائی طرزِ زندگی اپنانے سے دائمی مائیگرین (صداعِ نصفی) کا خطرہ نمایاں طور پر کم ہو سکتا ہے۔
محققین نے مائیگرین کے مریضوں کے 448 کیسز کا ڈیٹا تجزیہ کیا اور ان لوگوں کی غذائی عادات کا موازنہ کیا جو بیماری کے متقطع شکل کا شکار تھے، ان لوگوں کے مقابلے میں جو دائمی شکل کا سامنا کر رہے تھے۔
نتائج سے معلوم ہوا کہ بحیرہ روم کی غذائی اصولوں پر زیادہ پابندی کرنے والے شرکاء کے دائمی مائیگرین کا خطرہ تقریباً تین گنا کم تھا، اور یہ تعلق عمر، جنس، باڈی ماس انڈیکس، بیماری کی مدت، درد کش ادویات کے زیادہ استعمال، اور دیگر طرزِ زندگی کے عوامل کو مدنظر رکھنے کے بعد بھی قائم رہا۔
اس کے علاوہ، بحیرہ روم کی غذائی طرزِ زندگی پر زیادہ پابندی سے ماہانہ مائیگرین کے دنوں کی تعداد میں کمی کا تعلق پایا گیا، تاہم غذائی عادات سے متعلق دیگر عوامل کو شامل کرنے کے بعد یہ تعلق شماریاتی طور پر اہمیت کھو بیٹھا، جبکہ دائمی شکل میں تبدیل ہونے کے خطرے میں کمی کا اثر مستقل رہا۔ سائنسدانوں کو مائیگرین کی شدت اور پانی یا میٹھی سوڈا یا کیفین کے استعمال کے درمیان کوئی واضح تعلق نہیں ملا۔
محققین کا کہنا ہے کہ اعلیٰ معیار کی غذائی طرزِ زندگی دائمی بیماریوں کے خطرے میں کمی سے منسلک ایک اہم عامل ہو سکتی ہے، اور انہوں نے اس تعلق کی تصدیق کے لیے مستقبل میں مزید کلینیکل مطالعات کا مطالبہ کیا ہے۔ نیوٹرینٹس میں شائع ہونے والی ایک اور مطالعے سے بھی پتہ چلا تھا کہ بحیرہ روم کی غذائی طرزِ زندگی، ڈیش (DASH) ڈائیٹ، اور اعلیٰ معیار کی پودوں پر مبنی غذائیت خواتین میں کینسر کی بعض اقسام کے خطرے کو کم کرتی ہے۔
ماخذ: آر ٹی