कुवेत प्रेस मेमोरी पछिल्ला समाचार
sarmad

अध्ययन: आहारमा फलको रस थप्दा अवसादका लक्षणहरू कम हुन सक्छन् - सरमद

अध्ययन: आहारमा फलको रस थप्दा अवसादका लक्षणहरू कम हुन सक्छन् - सरमद

ब्रिटिश न्यूक्यासल विश्वविद्यालयका शोधकर्ताहरूले गरेको एक नयाँ अध्ययनले देखाएको छ कि स्वस्थ आहारमा प्रतिदिन एक गिलास १०० प्रतिशत प्राकृतिक फलजुस वा फलको शेक थप्दा, फलफूल र तरकारी कम खाने वयस्कहरूमा अवसादका लक्षणहरू घट्न सक्छन्।

साइन्स डेली नामक वैज्ञानिक वेबसाइटले उल्लेख गरेको अनुसार, चार हप्तासम्म चलेको यो यादृच्छिक नियन्त्रित परीक्षणमा ४२ जना सहभागीहरू समावेश थिए, जसलाई तीन समूहमा विभाजन गरिएको थियो। दुई समूहलाई प्रतिदिन पाँच पटक फलफूल र तरकारी खाने परामर्श दिइएको थियो, र ती मध्ये एक समूहलाई आफ्नो आहारमा फलजुस वा फलको शेक पनि थप्न भनिएको थियो।

ब्रिटिश जर्नल अफ न्यूट्रिसन (British Journal of Nutrition) मा प्रकाशित नतिजाहरूले देखाएको छ कि पूर्ण फलफूल र तरकारीसँगै जुस वा शेक सेवन गर्ने सहभागीहरूमा, नियन्त्रण समूहको तुलनामा अवसादका लक्षणहरूको स्कोरमा २७ अंकको मापदण्डमा २.५२ अंकको कमी देखियो।

यस्तै, हस्तक्षेप समूहहरूमा फाइबरको सेवन प्रतिदिन करिब ८ देखि १० ग्रामले बढ्यो, जबकि अध्ययनको अवधिमा जुस वा शेक सेवन गर्ने सहभागीहरूमा चयापचय स्वास्थ्य सूचकहरूमा कुनै पनि नकारात्मक प्रभाव देखिएन।

शोधकर्ताहरूले अध्ययनको समयमा सहभागीहरूको मानसिक अवस्थामा आएको परिवर्तनहरू ट्र्याक गर्न, अवसाद र चिन्ताका लक्षणहरू नाप्न मान्यता प्राप्त प्रश्नावली प्रयोग गरेर सहभागीहरूको मूडको मूल्यांकन गरे।

शोधकर्ताहरूले अध्ययनका प्रारम्भिक नतिजाहरू पुष्टि गर्न थप अनुसन्धान, ठूलो नमुना र लामो अवधिको अध्ययन आवश्यक रहेको बताएका छन्, जसले फलफूल र त्यसका उत्पादनहरूको सेवन बढाउँदा अवसादका लक्षणहरूमा सुधार हुन्छ भन्ने सम्बन्धलाई पुष्टि गर्न सक्छ।

धेरै देशहरूका आहार मार्गदर्शन निकायहरूले फाइबर, भिटामिन, खनिज र सामान्य स्वास्थ्यलाई सहयोग पुर्‍याउन सक्ने बोटानिकल यौगिकहरूले भरिपूर्ण फलफूल र तरकारीलाई सन्तुलित आहारको हिस्साको रूपमा प्रतिदिन सेवन गर्न सिफारिस गर्दछन्।

पछिल्ला समाचार मूल स्रोत
लिंक कपी भयो ✓